Sidor

söndag 20 maj 2012

Förbannat bra helg...

...måste jag ändå säga trots att jag fick lägga in en träningsfri dag denna vackra söndag. Foten sa helt enkelt ifrån igår när jag skulle testa min andra egenarrangerade duathlonträning. Kände väl egentligen redan under cyklingen att jag var överansträngd och det dunkade duktigt i foten. Behövde sedan inte ta många steg löpning innan jag vände om hemåt igen. Men jag är ändå rätt glad att jag i alla fall är igång :)! Dagens vila har varit helt ok men jag fick ett riktigt sjunk på eftermiddagen men det balanserade upp sig. Fick väl en sockerchock av en Cup cake jag blev bjuden på ;).

Har firat familjens yngsta medlem som i morgon fyller åtta år (därav Cup cake...). Blev som vanligt en mycket trevlig tillställning med släkten på besök. Vädret tillät oss att vara ute hela eftermiddagen :). Något annat som var som vanligt denna dag var att Löjtnantshjärtana var fullt utslagna. Det spelar ingen roll om våren varit kall, varm, blöt eller torr så är de plats när Alice fyller :).


Nu kommer en ny vecka med nya utmaningar. En av utmaningarna blir att hitta tid för cykling. Inte många dagar kvar till vare sig Siljan eller Vättern nu. Glad att jag bestämde mig för att vara med på Siljan så är det distanspasset inbokat i alla fall.

Ha en skön natt mot måndagen!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar