Sidor

onsdag 9 maj 2012

I all enkelhet...

...sitter jag vid köksbordet helt solo och reflekterar lite. Var ute på premiärlöptur efter operation igår och det känns fantastiskt bra att faktiskt kunna springa igen :)! Inga som helst känningar i foten. Frågan är om det inte till och med känns lite bättre i foten?! Tittade i min Garminhistorik och senaste löppassen jag gjorde var 21 januari 14k och 22 jan 7k. Fantastisk känsla med träningsvärk efter bara 4k igår. Lagom ansträngd i låren i löpmusklerna som legat i träda. Nu ska jag bara tänka mig för så att jag inte blir för ivrig och åker på bakslag. Kanske kan få till några löpturer i veckan men inte varje dag nu i början. Har även en hel del mil till med cykelträning som ska klaras av innan Vätternrundan. Hoppas få till ett hyffsat distanspass på söndag. Lördagen uppbokad med den årliga Hammarbygalan där döttrarna är med på gymnastikuppvisning så det kanske kan bli cykel till Bromma t o r som ger några mil i alla fall ;).

Nu färdigreflekterat och slut på kaffet. Ha en skön onsdagskväll!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Här förstår jag att det finns en historia som jag måste läsa om. Jag säger som du sa i min blogg: Jag kommer tillbaka. (Jag samlar dessutom på inspiratörer i ungefär min egen ålder, gärna med barn och annat som man också vill lägga tid på.)

    SvaraRadera