Sidor

onsdag 16 maj 2012

Tre timmar senare än...

...jag hade tänkt så kom jag iväg till gymet. Mycket nära att jag tänkte hoppa över det men kom på att jag då hade ångrat mig för mycket. Nu är det gjort, 20 min på löpbandet med intervaller. Härligt att vara tillbaka och känner framsteg varje pass nu :)! Det går att ta i lite mer för varje gång. Inga långa pass men det är som jag tjatat om tidigare att de bästa passen är de som blir av.

Han få i mig en kanonlunch. Malins jättegoda lax med supersåsen och min egenkomponerade sallad till. Snabba kolhydrater på den här tallriken är lätträknade men jag tycker mig skymta lite Omegafettsyror där i det rosa ;).


Nu kör vi sista timmarna innan långhelgen gör sitt inträde.

Ha en skön onsdag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar