Sidor

tisdag 15 maj 2012

Slarvig men med ett visst...

...mått av ordning i alla fall. Så kände jag när jag i vild förtvivlan först inte hittade kvittot på min Garmin 310XT. Men så där i en liten hög med bra-att-ha-papper så låg det :-)! Nu är klocka och kvitto framlagt och klart för posten till Garmin. Den är verkligen en riktigt bra-att-ha-sak och håller på ett supersmidigt sätt ordning på min träning. Gick inte att fixa den själv med fabriksåterställning och uppdatering av mjukvara så det är bara att skicka iväg och hoppas på snabb retur :)!


Undrar om jag lyckas ta mig upp till en morgonrunda om sju timmar...frågan är om det inte blir ett lunchpass istället!? Vi får vänta och se helt enkelt ;). Kände på löpbandet idag att det är lååååång tid till det kan bli dags för några distanspass. Ser verkligen fram mot att ens kunna springa milen igen. Nåja det är faktiskt inte dags för Lidingöloppet förrän i slutet av september och den som väntar på något gott...;)

Ha en skön avslutning på tisdagen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar