Sidor

lördag 19 maj 2012

Inte fullt så bra...

...idag som igår vad beträffar träning. Glad i hågen gav jag mig 08.01 på en 20 km cykeltur som skulle följas av 5 km löpning. Det blev tyvärr inte så. Cyklingen gick jättebra. Inte fort men det var en jättefin runda bort mot Huddinge, ner mot Ågesta vidare mot Trångsund för att vända hemåt över Farsta. Hemma igen och dags för växling till löpning kände jag att foten krånglade och efter bara några hundra meter till fots så bröt jag och knallade hemåt igen där resten av familjen nu vaknat till. Konstaterade att det inte skulle bli någon löpning idag och njöt av frukost nummer två med en smarrig smoothie och äggmackor :). Konstaterar även att jag lägger in en träningsfri dag i morgon. Fick frågan av grannen om jag ville hänga med på tennis i morgon. Jag tittade ner på min lindade ömmande fot och fattade förmodligen ett klokt beslut när jag tackade nej...men det hade ju varit så kul...! Blev lite mycket av det goda och måste inse att jag faktiskt opererade foten för inte alltför längesedan...

Ha en skön lördagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar