Sidor

tisdag 14 september 2010

Blossom...

...Magazine är riktigt trevlig läsning för en livsstilsförändrare som jag :). I septembernumret finns det med en Cross fit träning som i alla fall fick min puls att dunka på rejält och det passar utmärkt den här veckan när jag inte hinner till Itrim. Med risk för att "mitt gamla jag" skulle tycka att jag är helt galen så tänker jag ta med tidningen till Paris när jag flyger dit på torsdag ;). Vem vet - det kanske kan bli ett pass på hotellrummet. Fanns även en del läsning om kolhydrater och proteiner som jag måste igenom. Kunde vid en snabb blick se att det finns likheter med det Martin Ingvar skriver i boken "Hjärnkoll på vikten".

Var i kontakt med Blossom Magazine angående en prenumerationsfråga häromdagen via Facebook och det var intressant att se att jag fick snabbare svar i det sociala mediet än vad min kollega fick som ställde samma fråga via mail!

Något annat som är intressant är att jag fortsätter ner i vikt trots att jag gått över på kost enligt Itrims modell handfast. Mycket positivt och jag ser fortfarande stora möjligheter att kunna nå min målvikt till första november utan att vare sig behöva vara hungrig eller "bryta ryggen av mig"! Dessutom tycker jag även att det fortfarande är betydligt mer färgfilm i tillvaron än svart-vitt ;).

Nu lite välbehövlig sömn så att jag kan göra bokslut på den här arbetsveckan redan i morgon.

Bon nuit


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar