Sidor

torsdag 2 september 2010

Står vid grillen...

...och snitsar till proteinerna vi ska ha till middag ikväll. Det blir fläskfilé och till det bland annat Cole slaw sallad.

Ingen träning idag vilket faktiskt känns helt ok eftersom jag har en hygglig träningsvärk sedan löpningen i tisdags. Den kändes även av på pulspasset igår. Det finns hopp eftersom det verkar finnas något muskelliknande som det kan göra ont i ;).

Ser fram mot kvällen då jag ska fortsätta på boken om kost som verkligen ger mig lite perspektiv och tankeställare. Börjar tro att min tidigare "duktighet" med att vara storkonsument av potatis inte varit så duktigt utan snarare korkat...jag som är så förtjust i potatis. Eller är det inte förtjusning utan snarare ett sockerberoende som döljer sig i bakgrunden...? Frågorna är många och det är mycket intressant att byta livsstil :).

Nu har fläskfilén fin färg och det är dags för middag :).

God kväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vilken förnuftig mathållning ni har!

    SvaraRadera