Sidor

lördag 4 september 2010

Känner inte...

...riktigt igen mig. Även om jag är den som går upp tidigt på helgerna så brukar jag verkligen inte ha tankar som rör sig i riktning mot fysisk aktivitet. I dag däremot satt jag och surfade på hälso- och fitnessidor redan klockan sju! Efter en smarrig frukostsmoothie blev jag ännu mer förvånad när min kropp helt plötsligt drog på sig träningskläder och gav sig ut på en kortare löprunda och jag som skulle hålla mig tills det står minus tio kilo på vågen...Hur som helst så när jagsprang så vaknade helt plötsligt mitt gamla jag till och undrade vad jag höll på med och bad mig att lugna ner mig lite och börja gå istället! Mett nya jag sa dock nej till det eftersom det var springa som gällde och det funkade :-). Tänk vad den inre dialogen är spännande och intressant att reflektera kring.

1 kommentar:

  1. Jag önskar att min inre dialog kunde tala till mig på samma sätt

    SvaraRadera