Sidor

fredag 24 september 2010

Kostade på...

...mig lite dekadens ikväll i form av några glas iskall The Hermit Crab till räkorna, salladen och avokadon.

Har haft en ganska låg dag i dag. Har inte varit i form alls faktiskt. Vet inte om det är avsaknad av att röra på mig ordentligt eller lite abstinens av socker och snabba kolhydrater eller kanske en blandning av alltihop? Har i alla fall varit grymt sugen på CocaCola idag men har lyckats behålla lugnet.

Har gjort lite kalkylering av chanserna att nå mitt viktmål till den 1:a november och det ser ut att kunna fungera om jag fortsätter i samma anda som jag hittills gjort. Men vad händer sen då? Känns som det är hög tid att sätta upp nya mål men vad ska det vara? Jag kan ju inte direkt gå ner så mycket mer i vikt uran måste ha något annat som kan ge lite mer färg i vardagen...Får fundera lite i helgen och se om jag kommer på något. Börjar morgondagen med ett pulspass så kanske det klarnar lite :).

God kväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar