Sidor

måndag 13 september 2010

Lite tight...

...med tid den här veckan gör att det får bli träning på hemmaplan. I kväll ensam med dottern Alice ett par timmar och då passade vi på att köra lite tävling på Wii Fit Plus. Lite senare blev det även lite mag- och armövningar från Paolo Robertos bok. Kommer nog att känna av det i morgon :). Inte så mycket puls men är glad att det blev någonting i alla fall.

Möte på jobbet gjorde att jag missade även lunchpromenaden som verkligen blivit en god vana jag inte vill vara utan. På tal om lunch var det första gången på många veckor som det blev på ett uteställe. Thailändskt gick jättebra utan både ris och nudlar som jag bytte mot bl.a. vitkålssallad. Inga konstigheter men otänkbart för bara ett par månader sedan.

Nu lite sömn och ladda för morgondagen.

God kväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. att hon önskar att hon hade din karaktär

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet inte riktigt vart den dök upp någonstans ifrån men kan nog hänga ihop med att jag är grymt motiverad att ändra livsstil. Har faktiskt gått så långt att jag känner mig hängig när jag inte rör på mig ordentligt.

    Kämpa på Strängnäsgumman :-)!

    SvaraRadera