Sidor

lördag 18 september 2010

Grönsaker...

...och frukt hör inte till det som serveras mest här i Paris. Mitt gamla jag hade nog inte funderat så mycket över det men nu är det mitt nya jag som är på resande fot med lite nya preferenser ;). Var därför och införskaffade lite frukt igår och tog med egen banan till muslifrukosten idag. Kändes faktiskt betydligt bättre än det toksockrade äppelmoset jag provade igår.

Glömde stegräknaren hemma igår men är ganska övertygad om att jag "fick ihop" mina steg i alla fall. Var ute och promenerade i en bit över tre timmar igår i det fantastiska vädret som faktiskt tillät kortärmad skjorta:). Satt även ute och åt lunch på en mysig restaurang i området kring Les Halles. Döm om min egen förvåning när jag beställde in en fiskrätt! Blev själv förvånad över hur gott det var.

Kvällen/natten avslutades med en fantastisk föreställning på Moulin Rouge och på vägen till hotellet blev det inte ett besök på McD utan det fick bli en banan istället! Tänk vad annorlunda det kan bli när man byter livsstil :).

Nu dags för en sväng till Champs Elysees. Solen lyser även idag.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar