Sidor

lördag 11 september 2010

Undrens tid...

...är tydligen inte förbi :). Ingen blev mer förvånad än jag när jag i morse upptäckte att min gikt var så bra att jag kunde hänga på låset till Itrim Sickla för ett pulspass! I förrgår hade jag så ont att jag inte kunde gå pga smärtorna från gikten. Har aldrig varit med om att det gått över så snabbt. Det kanske har att göra med att jag faktiskt har ett avsevärt bättre utgångsläge nu nästan 10 kg lättare och efter att ha "fimpat" all "skräpmat"?!

Det var inte bara jag som hängde på låset i morse utan vi var tre morgonpigga pulspassare som var ivriga. Efter bara ca 20 minuter var vi åtta stycken i cirkeln som kämpade på och förhoppningsvis fick en bra start på dagen :).

Blev en del bråte att ta rätt på efter installationen av ny kyl och frys så det blev en tur till soptippen efter träningen. Åt sedan en mycket god lunch som bestod av lax i ugn, en fräsch grönsallad med fetaost och ett par skivor Falu rågrut.

Nu blir det lite hemmapyssel och förhoppnings lite vila också ;).

Ha en skön lördag. I morgon väntar ännu ett pulspass på mig - tjohoo :)!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Skönt att gikten har lugnat ner sig och

    Vilken tur att du inte tappade sugen. Bra gjort!!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack - bara att lägga i en ny växel och gasa vidare :-).

    SvaraRadera