Sidor

fredag 3 september 2010

Katastrof höll...

...det på att bli när jag kom till pulspasset på Itrim eftersom jag hade lyckats glömma träningsbrallorna. Jag kunde inte gärna träna i mina storblommiga kalsonger. Som tur var visade Linnea på Itrim Sickla en riktigt hög servicenivå när hon lånade ut sina träningsbyxor till min syster så jag kunde låna hennes - tack Linnea :).

Det blev ett riktigt bra pass till slut med en hög puls under en halvtimme. Tiden bara rasslar iväg när man tränar och samtidigt har trevligt sällskap.

Nu har det avnjutits kräftor och avocadosallad och en dubbel espresso är iordninggjord. Nu hoppas vi att helgen blir riktigt bra :). På måndag kommer äntligen den nya kylen och frysen så det blir nog lite hantverkande innan dess.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vilken tur att det finns serviceinriktade människor.

    SvaraRadera