Sidor

lördag 14 augusti 2010

Flärden...

...fortsätter och nu är det dags att bege sig på 40-årskalas som ska kantas av Champagne. Snacka om färgfilm. Det är ju så vansinnigt gott med skumpa :).

Gårdagens kräftskiva var mycket trevlig och jag mådde ungefär som jag brukar efter en kräftskiva. Det som var annorlunda den här gången vara att jag vara ute och gick min 5000-stegsrunda dagen efter och det kan jag lova inte har inträffat tidigare. Ytterligare en sak var annorlunda och det var att jag tänkte mig för innan jag stoppa i mig något ätbart och höll igen både på brödet och snackset nuddade jag inte ens.

Nu är det som sagt dags att bege sig och hoppas det finns skaldjur och någon fräsh sallad på kalaset. Vilket snacks som bjuds bryr jag mig inte om för jag ska inte smaka :)

Off we go

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar