Sidor

fredag 20 augusti 2010

Yes...

...aldrig mer över 80 kg! Nu rusar det på och jag känner mig stark och färgfilmen flödar :).

Sitter nu i fikarummet på jobbet där det serveras en mängd olika godsaker. Jag håller mig till min chokladbar från Itrim vilket skapar en del höjda men intresserade ögonbryn.

Köpte en bok igår av Martin Ingvar som heter Hjärnkoll på vikten. Den fullkomligt slukade upp mig och jag tror det kan vara en mycket bra grundkurs i vad protein, olika fetter och kolhydrater är och hur de påverkar kroppen. Jag kommer säkert att återkomma med reflektioner kring detta - var så säker :).

På motionsschemat i dag står lunchpromenad och ett fredagspulspass på Itrim Sickla.

Ikväll blir det lyxkäk dvs. 1 handflata Kalventrecote och 3 knytnävar "rätt" kolhydrater - yummie.

Trevlig helg


- Posted using BlogPress from my iPhone


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar