Sidor

söndag 22 augusti 2010

Söndag kväll...

...och dags att avrunda en bra helg.

I dag har det varit aktiviteter hela dagen vilket stegräknaren skvallrar om med sina 8474 steg. Var riktigt ivrig att komma iväg på pulspass på Itrim i morse. Fint väder så mc-turen dit var mycket fin. Träningen gick jättebra och det var kul att se att det fler motiverade än jag som åkt dit tidigt.

Blir en vecka med lite utmaningar på kost- och träningsfronten eftersom det är en tvådagarskonferens med på veckoschemat och där brukar det både vara ont om tid för träning och en hel del konstiga sakare att stoppa i sig. Kanske inte så konstiga men ganska opassande om man följer ett kostprogram...men jag ska nog få till det.

Lite knepigt med helg och hålla tiderna för att äta på. Faktiskt lättare på vardagarna som är lite mer inrutade. Att glida en halvtimme över det jag vant mig vid nu i veckan känndes ganska ordentligt, men det var ju första helgen så det är bara att lära sig och anpassa/vänja sig efter det. Känner mig ganska trött och flummig men är säker på att det stabiliserar sig snart. Tror jag har ganska mycket "föroreningar" i kroppen och en del abstinens efter avsaknad av "fel" kolhydrater. Har tidigare slutat snusa (vid ett par tillfällen) och känner igen vissa symptom ;-).

Nu dags för kudden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar