Sidor

onsdag 18 augusti 2010

Smoothien...

...stannade kvar på plats där den hör hemma under träningen nu på morgonen :).

Det är fantastiskt vilken förmån det är att vara på Itrim och inte bara träna utan även träffa alla spännande människor. En del är där för viktnedgången. Andra är där för att de gillar träningsformen och det finns nog många andra anledningar till att gå dit. En sak tror jag dock vi alla har gemensamt och det är att få lite mer färgfilm i tillvaron. Jag har bara den här veckan pratat med några som intygar att de inte bara går ner i vikt utan att de även får en ny mental hälsa som underlättar vardagen.

Strax dags för en Itrimbar till mellis och sedan blir det en repris på gårdagens lunch Chili sin Carne. Fick höra på Itrim Sickla i morse att nya produkter är på väg in denna eller nästa vecka - spännande :).

Undrar om grillkiosken på hörnet här vid jobbet saknar mig? De vinkar i alla fall glatt när jag går förbi på min lunchpromenad ;). Det kommer att dröja ett tag innan vi gör affärer med varandra igen. Ostburgare är en av mina svagheter...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar