Sidor

fredag 13 maj 2011

Blogger har legat nere...

...så det har blivit dåligt postande. Och tänk så mycket som kan hända på ett par dagar. T.ex. så har löjtnantshjärtana slagit ut.


Katten sovit ute en natt och det har han inte gjort sedan i vintras. Hittade honom så här vid halv sju i morse. Låg och sov på altanräcket i morgonsolen. Kom in och käkade för att sedan sticka ut igen.


Annat som hänt var att jag missade NMT i torsdags pga. att "det är lite mycket nu". När jag hade jobbat färdigt vid 22-tiden drog jag på mig löparbrallorna och snörade på mig gympadojjorna och stack ut på en fantastisk kvällstur som slutade med ett nytt personbästa på milen :)! 53,06 gör att målet med sub 50 innan sommaren är slut inte känns så avlägset längre. Var ganska mörkt när jag stannade klockan på 10k så det är bara urtavlan på XT310:an som syns med de för mig tidigare nästan ouppnåeliga siffrorna på :).


I morgon borde det vara läge att sticka ut och cykla ett gäng mil med grabbarna men jag har alltför ont i nacken och behöver helt enkelt vila den. Om andan faller på kanske det blir en löprunda istället.

Nu är det iaf sovdags efter att ha firat nioåringen och hennes klasskompis och ett gäng kompisar.

God natt

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar