Sidor

lördag 7 maj 2011

Sitter på tåget på...

...väg till Strängnäs för att vara med och hålla Svensexa för en snart ingift släkting. Kommer att träffa gamla bekanta som jag kanske inte sett på 20 år vilket kam bli spännande. Inte särskilt ofta jag tar mig till min gamla uppväxtstad längre.

Är verkligen astrött idag. Ganska nervarvad och har inget adrenalinpåslag alls. Kanske kan vara nyttigt det med för omväxlings skull. Blir inte någon träning att tala om den här helgen utom kanske en liten löprunda på söndag kväll.

Satt i godan ro, knappt vaken och spelade Angry Birds och fick frågan om att vara med och svara på en enkät om SJ. Kom fram till att jag åker tåg alldeles för sällan. Det är ju störtskönt att sitta och slappa på tåget istället för att köra bil. Borde vara mer av detta ressätt.



Nu landar jag i Strängnäs...och här är killen dagen handlar om :)


Ha en skön lördag

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar