Sidor

tisdag 17 maj 2011

Minskad andel fett...

...och ökad vikt! Känns helt ok efter kvällens invägning på Itrim. Tolkar det som att min träning i kombination med att jag äter rätt ser till att det nu är muskelmassan som ökar :). Känns faktiskt mer än ok, det känns asbra ;)!

Pga mitt nackont hade jag bestämt mig för att cykla MTB till jobbet ett tag. Det höll i alla fall en dag...idag åkte racern fram igen för det är ju så jäkla kul och så stor skillnad på cykel och cykel. Kunde inte tro det men så är det bara - punkt.

Trist att jag inte gick på NMT-passet ikväll men det är ju självvalt eftersom jag inte vill springa med en djävulsk träningsvärk på Milspåret i morgon. Dags att få milen uppmätt på sub 55. Sub 50 törs jag inte räkna med men det har jag ju ändå hela sommaren på mig att klara av för att nå nästa mål :).

Nu nattning av barn.

Ha en skön tisdagskväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hello!

    Kör hårt i kväll.
    Vet att din tid ikväll kommer att vara 53,26.

    //Roger

    SvaraRadera