Sidor

söndag 15 maj 2011

Lugn söndag utan...

...ett enda inslag av träning! Har faktiskt haft så jäkla ont i nacken så en hel dags vila kände jag kunde vara på sin plats. Får bli MTB till jobbet och något som skyddar nacken mot drag. Inte för att det går så vansinnigt fort med racern men ändå...;).

På onsdag är det dags för Milspåret med ett gäng arbetskamrater och jag var inne på Runner's Store och hämtade nummerlappen idag och kunde bara inte låta bli lite shopping. Ett par riktigt schyssta skor tyckte jag att jag var värd så det blev det i form av ett par Asics GT-2160.


Knallröda jympadojjor...kunde jag väl inte drömma om att jag skulle klä mig i. Men något som slår den utklädnaden är ju de tights med långa ben som jag också köpte. En vuxen karl i tights kan man väl inte ta på allvar...;).


På onsdag är det alltså dags för min andra organiserade löpningsaktivitet någonsin. Ska bli askul och jag hoppas vara i bra form (bortsett från nacken...).

Riktigt gott käk serverades det här hemma ikväll. Även denna rätt från Tasteline.
Crème Ninon med Räkröra. Enkelt uttryckt grön ärtsoppa med räkröra.


Nu blir det en flukt på Mästarnas mästare.

Ha en skön söndagskväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar