Sidor

måndag 23 maj 2011

Tuggar i mig ett par...

...schyssta återhämtningsmackor och sköljer ner med ett stort glas mjölk efter att ha lagt 14k asfalt under mina fötter.


Sparade 1k för att inte göra allt roligt på en gång ;). Helt otroligt att jag klämde denna distans som var helt ny för mig. Intressant att se hur kroppen reagerar när jag utökar distansen lite. Efter en mil började det strama en del i vaderna men det släppte efter ytterligare ett par kilometer. Efter ca 13k domnade vänster tumme bort lite och jag tror det var klockan som tryckte på någon nerv. Sträckte ut vaderna ordentligt på trappen när jag kom hem och väntar med spänning på vilka känningar jag kommer att ha i morgon ;). I övrigt ganska oberörd efter kvällens runda och känner ett lugn strömma genom kroppen.

Ha en skön natt


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar