Sidor

fredag 6 maj 2011

Rågmackor för hela...

...slanten har det varit idag ;). Upp 04.20 och åt frukost bestående av två Pågens Rågkusar med stekt ägg och en Espresso. På Arlanda tog jag inget att äta men en stor kaffe slank ner. Väl på mötet i Finland fanns det vitt bröd med ost, godis och en kaffemaskin. Hoppade över allt utom kaffemaskinens sortiment och hann prova både vanligt svart och dubbel espresso. Lunchen blev helt ok bestående av två kycklingfiléer lite "grovt" ris, rågbröd, sallad, varma grönsaker och ett glas mjölk. Tillbaka på flygplatsen i Helsingfors ringde min mat- och träningsklocka för mellanmål och ser man på, där på Kioski hade de rågbröd med salami, ost och några salladsblad! Bara att slå till på det och en RedBull eftersom jag tyckte jag fått lite väl lite och ganska svagt kaffe under dagen bortsett från den goda espresson jag bryggde hemma på morgonen ;).


Tror inte träningsklockan kommer att ringa idag utan det får nog bli träningsfritt om inte familjen är sugen på en repris av familjejoggen som hade premiär igår :).

Sitter nu på planet på väg mot Stockholm igen och tackade nyss artigt nej tack när fikavagnen rullade förbi i gången. Ett härligt väder ser det ut att vara utanför kabinen och vilket bolag jag flög med syns väl klart och tydligt på bilden nedan.


Ha en förhoppningsvis fortsatt skön fredag.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar