Sidor

söndag 22 maj 2011

Fick ihop...

...45 km cykling imorse trots att jag hade ont både lite här och där. Efter första milen sa jag till de andra grabbarna att dra iväg eftersom jag kände att jag sinkade dem men de gick inte riktigt med på det utan de passade på att köra lite fram och tillbaka istället. Vi startade alltså samtidigt och kom "i mål" samtidigt men jag hade ett gäng mindre kilometer på min runda. Tillbaka hemma igen bjöds det på kaffe och en jättegod smoothie som Daves dotter fixade i ordning :). Har nu testat att cykla ca en tredjedel av HalvVättern och det ska nog funka men det blir inte tal om någon höjdartid...de 45 km idag tog 113 minuter. Men jag hoppas att jag har lika fel med tiden nu som jag hade på HalvVasan som gick betydligt bättre än vad jag trodde från början :). Har lite känning i lårmusklerna så lite måste jag ändå ha tagit i idag. Brände ca 800 kcal så "hittevinet" och jordnötterna från igår är nu putsväck ;).

Efter lunchtid idag stack vi iväg till en 4H-gård i Hägersten som hade jippo idag och det blev en jätteskön eftermiddag i gräset med solen stekande. Ponnyridning för tjejerna som de gillade :).

Snart dags att tända grillen igen.

Ha en skön söndagseftermiddag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar