Sidor

söndag 8 maj 2011

Det blev nästan sex...

...kilometer äkta-par-jogg i kväll. Superkul att kunna springa tillsammans. Inget av barnen blev med på rundan ikväll så vi körde själva. Tänk att de blivit så stora så vi bara kan dra iväg så där. De var hemma hos kompisar när vi fick en härlig runda ihop. Visst var jag fortfarande lite sliten efter gårdagens Svensexa men inte värre än att jag kände att jag ville ut på en liten runda :).

Står nu vid grillen efter att ha snitsat till en supersmarrig cole slawsallad och kycklingen börjar se riktigt fin ut. Vilken helg, vädret är tillbaka och jag känner hur det riktigt spritter i benen :)! Bara 10 dagar kvar till nästa milspår. Ska bli oerhört spännande att se vilken tid jag kommer lyckas springa på.

Nu avrundar jag helgen och hoppas alla haft det lika bra som jag :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Tack Affe för en kanondag i lördags! Napalm kan aldrig vara fel ;)
    /Janne

    SvaraRadera
  2. Instämmer till fullo :). Det får vi göra om! /Affe

    SvaraRadera