Sidor

tisdag 3 maj 2011

Efter 60 mil i bil och...

...en dags konfererande sa kroppen och även knoppen till att det var läge att röra på sig. Och rörelse blev det - tog mitt andra mål på milen idag. Det första var att göra det under timmen och det andra var under 55 min. Jag stannade klockan på 54,51 och är både stolt och nöjd. Törs kosta på mig att vara lite nöjd nuförtiden när jag vet att jag kommer fortsätta mot nya mål vilket jag inte riktigt vågade tro tidigare.

Nu blir det en varm välbehövlig dusch och sedan sömn med ett leende på läpparna...54,51...:).

Ha en skön tisdagskväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hello! Vilken kille, innan sommaren är du nere på 50 minuter. Ett tips, lägg in några pass då du springer en längre sträcka(ca 12-14km) i lugnt tempo, strunta i km-tiden.

    //Roger

    SvaraRadera
  2. Tack Roger! Ska försöka få in lite sådana pass. Jag tycker ju det är så kul att tävla mot mig själv...men ska försöka.

    /Affe

    SvaraRadera