Sidor

tisdag 10 maj 2011

Fantastiskt skönt med...

...ett pass med NMT. Inte bara den fysiska ansträngning som det innebär utan också den mentala avkoppling som infinner sig när jag bara gör som instruktören säger under 75 minuter. Finns inte mycket plats för andra tankar än "här och nu". I like :)! Bra pass av Sofie som var instruktör idag och blandade övningarna med styrka och kondition. Riktigt kul intervallträning i backe där pulsen gick upp skapligt :).

I dag hade jag tankat på bra med en rejäl lunch bestående av köttfärsbiffar, grönsallad och vitkålssallad. Och vid halvfem en tidig middag med kassler, ägg och fetaostsallad.


Fick i morse sällskap av Johan och vi cyklade en lite annorlunda väg till jobbet som var lite längre än den vanliga raka vägen så nu fick jag lära mig en ny schysst väg att ta när jag är ute i god tid. Fick ihop närmare två mil cykling idag vilket är tacksamt för att vänja mig mer vid racern som jag är grymt nöjd med. Cykling har fått en ny dimension :)!

Nu välbehövlig vila.

Ha en skön tisdagskväll

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar