Sidor

onsdag 11 maj 2011

Ligger och slappar...

...efter att ha kommit hem från jobbet och avnjutit en stor bit skinkomelett med broccoli till. Cykelbyxorna fortfarande på och jag ligger och läser Runner's World. Ganska festligt för att kanske inte säga komiskt. Jag i cykelbyxor och varje dag dessutom. Känns ibland som det är någon slags dröm men det är det inte. Det är faktiskt jag fast i ny skepnad, något mindre, mycket piggare, helt klart friskare och oftast med träningsvärk av någon fysisk aktivitet. Det kanske inte är vare sig komiskt eller särskilt festligt utan bara helt otroligt att jag drabbades av livstilsomställningsfeber. Minns när jag satt i soffan trött, med ganska stor mage och bara bestämde mig för att "ta tag i det" på riktigt den här gången. Det är tionde månaden jag är inne på och än så länge ser jag inget slut på det hela och hoppas och tror på en lång fortsättning på resan jag är ute på :)


Alldeles strax dags att hämta äldsta dottern på Hammarbygymnasterna men först badning av den yngsta förmågan vilket inte är hennes favoritsyssla...;)

Ha en skön onsdagskväll

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar