Sidor

måndag 30 maj 2011

Svårt val i morgon...

...då det är sista gruppträffen med Itrimgänget och samtidigt Militärträning med NMT som jag redan missat två veckor på raken. Har natten på mig att bestämma mig ;).

Har faktiskt fortfarande känningar från lördagens cykling på 60k. Allmänt sliten och stel i benen för att inte tala om nacken som är både stel och öm men det är väl som det sägs "det kostar att stå på topp..." ;). Ett NMT-pass kanske är det som behövs!

I helgen var det Marathondags här i Stockholm och jag följde med spänning några bekanta som var med och det var rysligt spännande. Förr kunde jag bara inte förstå mig på de som var med på en sådan övning och det skulle inte ens ha fallit mig in att ens fundera på att göra det själv. Nu är jag fast besluten att göra det själv nästa år. Tur man är lite flexibel i tankestrukturerna :-0. Tänk så jäkla coolt att kunna springa 42195 meter. Personlängsta är än så länge 14000 meter och mer ska det bli :)!

Nu ska jag resonera med John Blund om mitt val inför morgondagen ;).

Ha en skön natt

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Klart du skall vara med på Sthlm marathon nästa år! Både jag och bror är anmälda. Vi är inte i bättre form än at vi sprang Göteborgsvarvet på 2,5 timmar.
    Häng med nu! Marathonträningen börjar onsdag nästa vecka. Dessutom blir det liten formkoll i September med Sthlm halvmara.
    /10 sekunder

    Försökte kommentera med inlogning men det funkade inte
    Kör HÅRT

    1 juni 2011 23:13

    SvaraRadera