Sidor

söndag 29 maj 2011

Med ben som...

...betongplintar gav jag mig ut för att ta itu med träningsvärken från gårdagens cykelrunda. Hade ambitionen att kuta strax över milen men reviderade de tankarna ganska snart och lät det stanna vid 5k och sedan 2k rask promenad. Cyklingen igår tog betydligt mer än vad jag kunde tänka mig...och om två veckor ska jag cykla 15 mil...det får helt enkelt bli vad det blir. Sitter och njuter några minuter i solen som vågat sig fram :).

En vecka kvar till nästa arrangerade lopp som är Å-varvet i Eskilstuna. Hoppas betongplintarna mjuknat upp till dess ;).

Dagens höjdpunkt var att se äldsta dotterns deltagande i sin första tävling i truppgymnastik med Hammarbygymnasterna. De var jätteduktiga :).

Ha en skön söndagseftermiddag


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar