Sidor

tisdag 31 maj 2011

Gjorde nog trots allt...

...rätt val att gå på NMT-träningen ikväll. Kroppen ville även om sinnet var lite tungt på eftermiddagen. Det var dessutom lite nya övningar som säkerligen kommer sätta sina spår i form av skön träningsvärk i morgon.


Vad sägs om jogging i sjön med vatten till höfterna, självklart i full träningsmundering och sedan på given signal upp på stranden för att göra 10 burpees och sen och fortsätta joggingen i vattnet igen för att åter komma upp på stranden för armhävningar, situps osv. :)! Jorå det kommer att kännas i morgon. Även armarna fick sig en omgång kände jag när jag duschade av mig all sand från träningen och armarna knappt nådde upp till huvudet där det behövdes schampo.

Hade inte tokladdat med mat innan passet idag. En lunch bestående av en burk kräftstjärtar, sallad, avocado och ett par skivor falu rågrut fick funka. En timme innan träningen drog jag i mig ytterligare tre falu rågrut med keso och kaviar och toppade med en avocado. Synd om det ska kurra i magen under träningen ;).


Har börjat känna mig laddad för helgens lopp i Eskilstuna. Känner att det kan bli milen på sub 50 :-0! Tar nog en liten runda på torsdag och kollar om allt känns som det ska.

Nu snart dags att sussa lite innan det är dags att ta itu med sista arbetsdagen den här veckan.

Ha en skön tisdagskväll och har ni inte varit inne och läst MarathonMias blog om hennes äventyr i Sydafrika så är det ett hett tips för att få inspiration :)!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar