Sidor

tisdag 17 maj 2011

Det är inte stort...

...och inte avgörande på något sätt. Jag vet att jag kan och orkar och redan nu börjar pulsen slå litet extra och det pirrar lite. Det är milspåret i morgon som börjar knacka på axeln :). Det är lite särskilt med tävling ändå, min andra löpartävling sedan livstilsomställningsresan startade förra året. Känner mig hyggligt förberedd och kände av formen tidigt i morse på halvmilen. Blev ingen supertid men jag är i form :). Tänker skippa NMT-träningen ikväll för jag vill inte ha sjuk träningsvärk i morgon och det vet jag att 75 minuter NMT ger! Nej jag ska ta och bege mig till Itrim för den näst sista gruppträffen med invägning. Undrar hyr vardagen hade sett ut om jag inte hade tagit steget och hoppat med på Itrim? Får jag aldrig veta men jag vet att det var ett av de bästa val jag gjort :)!

Nu dag två på "nya jobbet"

Ha en skön tisdag


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Strengnäsgumman17 maj 2011 kl. 09:43

    Lycka till med både milen och jobbet!

    SvaraRadera