Sidor

fredag 25 februari 2011

Berättade för...

...yngsta dottern att jag skulle gå med några kompisar på Texas Longhorn ikväll och äta hamburgare. Då var hon tyst och tänkte ett tag och sedan sa hon "men pappa stämmer det med ditt förhållande med Itrim?". Det verkar som det framgått ganska tydligt hemma att det är nya tider som gäller ;). Mitt svar på frågan blev att det är helt ok bara jag inte äter hamburgare så ofta som jag gjorde förut innan jag började på Itrim. Hon nöjde sig med svaret och sa bara "vad bra".

Hade tänkt komma ut och springa 5,2 km-rundan på morgonen för första gången sedan i lördags. Kläderna framlagda redan i går kväll. Ändrade mig dock på morgonen eftersom jag fortfarande är ganska tjock i bihålorna och har lite tryck i öronen. Snart...snart får jag ut och springa igen. Saknar det verkligen. Kryper lite i kroppen när jag inte kan träna...

Ha en skön fredag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: