Sidor

lördag 26 februari 2011

Det slank ner...

...en 400g Lumberjack på Texas Longhorn igår. Gick bra att få ner den och ingen känsla av fläbbighet efteråt. Köttbiten var lika god som den var stor och jag skippade helt potatisen till förmån för två skålar Cole slaw som också var jättegod :).


Efter maten och ett antal kalla goda (tyvärr kolhydratrika) öl vardagsmotionerade vi frön Hammarby Sjöstad in till Söder där vi blev tvungna att ha vätskekontroll under ett par timmar;). Tiden fullkomligen flög iväg igår som den kan göra i glada vänners lag.

Mina söta tjejer var och väckte upp mig vid 07.30 så det blev lite mer sovmorgon än vanligt ;). Nu hänger vi i soffan en stund och det börjar faktiskt kurra imagen och det är dags att laga en härlig frukost. Vad sägs om ägg, smoothie, müsli, yoghurt, te?! Ska bli hur gott som helst :).

För dem som är, liksom jag var, "mackoman" dvs. galen i smörgås rekommenderar jag att läsa vad Caroline skriver om smörgåsens vara eller inte vara på www.gymglam.se. Caroline har även skrivit om fett, protein och kolhydrater på sin blogg som jag tycker är läsvärda :).

Ha en skön lördag

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar