Sidor

måndag 14 februari 2011

Mitt liv som...

...Hellner är riktigt kul att kolla på. Har precis varit inne på SVT-play och sett de fyra första avsnitten i serien där Erik Segerstedt tränar som Hellner och ska på sju veckor komma i fin form. Blir riktigt inspirerad av programmen och undrar om jag kan somna nu...;). Svar ja det kan jag för jag är riktigt trött fortfarande efter helgens millöpning på lördagen och 30 km skidor på söndagen. Inte i närheten av det Erik Segerstedt gör men mycket för att vara "mitt liv som Affe" ;-).

Närmar mig mitt tvåhundrade inlägg här på bloggen och tänkte då ta en liten tillbakablick på tiden som gått sedan starten på livsstilsomställningsresan. Som jag sagt flera gånger förut - det är en fantastisk resa som ger oerhört många nya erfarenheter och perspektiv på livet även om det är relativt små grejer jag gör :-).

Till er som fortfarande är vakna - ha en skön måndagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar