Sidor

söndag 27 februari 2011

Konstaterar att glidet...

...är riktigt bra men av fästet finns mer att önska...! Bara måndagen kvar sedan är det äntligen dags för det första momentet i min målsättning att ta halvklassikern i år.

Var ute och klämde 7 km skidor nu på morgonen för att känna på utrustningen en sista gång innan det är dags för 45 km :). Känns även som trycket i bihålor och öron ger sig av nu. Låt mig nu bara vara frisk över loppet på tisdag...!

Nu dags att plocka upp småtjejerna som är på Hästis.

Ha en skön söndag :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hej Affe! Strax ska våra svenska skiddamer ge sig ut på en tuff 10 km slinga i Holmen kollen. I morgon vet jag att det är din tur att ta dig an en betydligt längre bana. Lasse och jag vill önska dig lycka till. Vi ska tänka på dig och hålla tummarna för att allt går bra. Christina

    SvaraRadera
  2. Hej. Tack snälla ni :)! Jag har startnunmer 1737. Är på väg till Mora nu :). Vi hörs /Affe

    SvaraRadera