Sidor

måndag 14 februari 2011

Jodå visst känns...

...det att jag hasade runt på skidor ca 30 km igår. Helt klart värst i vänster ljumske. Annars ganska sliten lite överallt. Känns dock bra, inte bara för att jag klarade det uppsatta målet utan även känslan av kroppens återhämtning som arbetar för högtryck så att jag kan ge mig på nästa träningspass :). Senast i morgonbitti ska jag ut på en löpsväng för att bekämpa träningsvärken från igår. I morse var det minus 20 grader så jag ställde in den planerade morgonlöpningen. Hade inga svårigheter att somna igår. Tittade på klockan sista gången 21.30 och sedan gick natten rysligt snabbt. Trodde jag precis lagt mig när klockan drog igång 05.20...:).

Ikväll blir det lite alla-hjärtans-dag firande med favorittjejerna. Lite våfflor med goda tillbehör. Förmodligen sylt och grädde till de små och crème fraîche, rom, rödlök och dill till de vuxna :). Visst är det märkligt vad firande är förknippat med vad man äter?!

Hoppas alla får en bra måndag :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar