Sidor

tisdag 1 februari 2011

Tänk att det...

...funkade att springa 5,2 km på morgonen. Kul att se framgång i träningen och viljan. Gick drygt en minut långsammare än häromkvällen men jag är glad att jag kom iväg :). Höll ganska jämnt tempo hela sträckan och det kändes behagligt.

Idag är det precis en månad kvar till HalvVasan. Tur att det varit så pass bra skidväder fram till nu så jag fått en del teknikträning. Skulle så klart vilja ha mer men om vädrets makter inte vill så är det bara så. Får så länge koncentrera mig på att springa och förbättra flåset. HalvVasan kommer att innebära min största fysiska utmaning hittills och jag ser verkligen fram mot det :).

Idag är det kommunalt färdsätt till jobbet. Skönt faktiskt att bara "hänga med" och hinna surfa runt lite innan jobbet.

Hittade en site som verkar ha trevligt material värt att kolla in mer www.livskick.nu

Ha en skön dag :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar