Sidor

tisdag 22 februari 2011

Super Mario Bros...

...lite torkat renkött, en avocado och ett glas rött, snacka om lyckad tisdagskväll ;). Var även en lyckad träff på Itrim med intressant tema om självkänsla och självförtroende. Heidi var vikarie för Ulrika idag och det klarade hon galant tycker jag :)! Det har tydligen gått riktigt spikrakt framåt för mig så när vågen visade på en liten avstanning för mig idag var det någon i gruppen som skrattade och tyckte det var skönt att se att även jag kunde vara "mänsklig"...;). Ja det har ju verkligen gått fantastiskt bra både med viktnedgång och att hålla kvar vid detta så det är ju inte så konstigt om det bromsas upp lite grann...Lite trist dock att jag blivit tvungen att ta det lugnt med träningen några dagar men kunde jag ha uppehåll i flera år i stöten tidigare så kan jag väl leva med detta :-D.

Nu ska jag nog slå av Wii-spelet för ikväll så jag inte sliter ut tummarna och kontrollerna till spelet. Det är ju galet roligt det här :).

God natt där ute...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar