Sidor

fredag 25 februari 2011

Hälsokväll blir det...

...nog inte ikväll. Inte för kroppen i alla fall men själen ska man inte glömma bort ;-). Det känns så himla schysst att kunna lyxa till det lite och gå ut och ta några öl och äta med grabbarna utan att behöva känna sig fläbbig. För så upplever jag det nu ganska många kilon fattigare - det är inte samma känsla längre. Förut kunde jag känna mig riktigt just "fläbbig" om jag drack och åt för mycket. Nu säger kroppen ifrån och det stannar vid lite magont och "tack det är bra nu för jag orkar faktiskt inte mer". Tror att magsäcken inte klarar av att ta emot lika mycket som tidigare.

Ikväll blir det Texas Longhorn och jag tror inte det blir samma besvikelse som häromkvällen när jag skulle testa en Calzone för första gången på mycket länge.

Hoppas på både bra väder och mindre svullnad i bihålorna i helgen för nu måsta jag bara ut och röra lite på mig. Har denna vecka anpassat kosten en del eftersom jag inte tränat något och jag upplever att det fungerar bra att tänka till lite och det går faktiskt inte åt lika mycket bränsle när jag inte tränar. På tisdag ska det däremot göras av med bränsle när det är dags för HalvVasan - längtar, det ska bli jättekul :-).

Ha en skön fredag

1 kommentar:

  1. Om Du känner ngt i bihålorna är det bättre att Du inte rör på Dig. Jag är säker om att Du klarar av tisdagen bra ändå.

    SvaraRadera