Sidor

söndag 20 februari 2011

Minus 17 grader...

...fick mig att avstå från att testa mina nyvallade skidor. Hade tänkt ta en runda på Ågesta när tjejerna är på Hästis men tyckte det var väl kallt faktiskt. Känner mig inte heller helt hundra så det fick bli en liten promenad och en tur i cafeterian istället. Känns som det är någon liten förkylning som ligger och lurar så jag får nog testa att vila mig i form till HalvVasan som är nästa tisdag. Hoppas då att jag mår bättre och att det inte är sjutton grader kallt men som vanligt kan man väl inte räkna med att få allt ;).

Hade en trevlig kväll igår med lite gäster och en vintergrillning. Fick bekräftelse på att vi grillat en hel del även nu i vinter eftersom gasolen tog slut precis innan köttet var färdigt...blir till att åka och fylla på den snarast för det är ju som reklamen säger "grillat är godast" :).

Passade på att ta en bild ut mot skidspåret och det ser ju ganska trevligt ut men ack så kallt...


Ha en skön söndag :). Jag ska hem och inta soffläge så snart tjejernas Hästis är klart.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar