Sidor

tisdag 15 februari 2011

Sval runda...

...var det i morse. Kan sammanfattas med kallt, halt, snöigt och magiskt. När jag kom hem efter 5,2 km var det en isskorpa på telefonen jag hade i fickan...termometern visade på minus 13 grader. Tyckte inte det var så kallt men det var det tydligen. Med tanke på isen på telefonen hade jag inte blivit förvånad över om det varit kallare :). 29,18 tog det att ta sig runt. Vet inte hur jag ska se på det egentligen men väljer idag att tycka att det var bra eftersom jag var ute och sprang lite längre tid och det måste ju bränna lite mer än om jag sprungit samma sträcka snabbare - eller är det inte så?! Ytterligare något att reda ut...det verkar inte vara långtråkigt att göra livsstilsomställningar ;).

Ha en skön tisdag och passa på att njut av det härliga vintervädret vi bjuds på :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar