Sidor

måndag 28 februari 2011

Kvällen innan...

...HalvVasan och jag ligger i en våningssäng på en bilskola i Mora och ska försöka sova. Resan hit gick bra och vi hade riktigt roligt på vägen. Tänk vad mycket kul som händer i vardagen bara man tar sig tid att stanna upp och vara i nuet.

Kompisarna lämnade in sina skidor på vallning men jag känner att eftersom jag åkt rätt ok på det jag hittills haft så nöjer jag mig med det. Har ju så liten erfarenhet av hur det "ska" vara så jag chansar lite...säger som Pasi Salonen sa på en föreläsning "om det är bra eller dåligt det vet jag inte - vi får vänta och se..." ;).

Väderutsikterna säger några minusgrader och strålande sol. Hoppas det stämmer. Idag hade det varit minus 15 vid starten i Sälen och bara ett par minus vid målgången i Mora.

Har ätit så mycket och annorlunda de senaste dagarna som jag inte gjort på bra länge. Känns märkligt. Ikväll lassade jag in ordentligt med kyckling och nudlar och till lunch blev det rimmad lax med dillstuvad potatis. Har även klämt 8 knäckebrödskivor med smör så jag lägger mig inte hungrig direkt...;). (slank även ner en öl till maten...)


Känner mig trött och faktiskt lite kryare så det blir nog bra det här :).

Sov gott och ha en fortsatt skön måndagskväll!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar