Sidor

lördag 26 februari 2011

Dottern imponerade...

...starkt på mig i dag när var ute vid Ågesta. Hon ville bestämt testa skidåkning på 8km-slingan på golfbanan. Jag var skeptisk först och tänkte att detta blir nog ingen enkel tur men jag häpnade faktiskt över hur bra det gick. Vi stannade vid ett par tillfällen och fullkomligen njöt av det underbara vädret. Hade även utrustat oss med en bit Toblerone om det skulle bli motigt och den kom till användning vid ett par tillfällen ;). Väl tillbaka smakade det gott med grovt bröd med leverpastej och saltgurka och faktiskt lite varm choklad :-0.


Någonting i min vänstra armbåge gick sönder när jag var uppe i Högbo och åkte 30 km för två veckor sedan. Detta kändes av idag trots att det var en riktigt lugn tur vi har ute på. Nu är jag i alla fall förberedd på att det kommer att kännas på tisdag när det är dags för 45 km...bara att försöka bita ihop :).

Nu har jag och Ebba lite after ski i soffan med Super Mario Bros. Alldeles strax dags att börja förbereda kvällsmaten. Funderar på om det inte ska wokas på lite fläskfilé och till det servera några spare ribs som tilltugg :).

Ha en fortsatt skön lördag och hoppas vi får liknande väder i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar