Sidor

tisdag 22 februari 2011

Ljust ute strax...

...före sju på morgonen. Jag får en känsla av att vara sen och det hänger nog ihop med att jag förknippar ljuset med hur långt jag brukar ha kommit i morgonprocessen. Tvingar därför ner mig i soffan för att skriva några rader för någon stress på morgonen vill jag inte veta av och särskilt inte om det är obefogat. Ett par dubbla espresso slinker också ner :).

Ikväll är det dags för fjortondagarsträff på Itrim. Har nog gått upp lite men plus minus två kilo med utgångspunkt i målvikten spelar inte så stor roll. Det som dock ska bli spännande är som vanligt andelen fett i kroppen. Även om jag gått upp i vikt så har jag en känsla av att kroppens omformning går åt det håll jag vill :). Ett bra vardagsmått; ingen justering av bältet = stabilt läge ;).

Ingen löpning i dag heller men snart är jag på g igen!

Nu börjar det bli dags att ta sig till bussen för transport till jobbet.

Ha en skön dag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar