Sidor

måndag 31 januari 2011

Färgfilm på riktigt...

...blev det när jag hämtade ut mina nya brillor :)! Vilken skillnad på nya fräscha grejer jämfört med mina gamla repiga som varit med i tre år...

Första riktigt träningsfria dagen idag på bra länge. Känns skönt men samtidigt lite konstigt. Ser fram mot löpturen i morgon bitti :). Tänkte testa 5,2:an på morgonen för första gången - spännande!

Kommer inom kort att testa på att simma lite också och för att se hur det är som träningsform. Vore riktigt kul att hitta några olika träningsformer att varva mellan. Får jag också in cykling sen så kan det ju bli riktigt trevligt :).

Känns som det börjar bli dags att blunda lite...det är ju en dag i morgon med...:)

God kväll

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Även jag har köpt nya glasögon men har inte fått dom än. Livet blir kanske ljusare och klarare när jag får dom.

    SvaraRadera