Sidor

måndag 10 januari 2011

Digital shoppinglista...

...kan innebära vissa risker! I kväll fick jag känna på hur det var när iPhonen kraschade mitt i storhandlandet på ICA. Hade inköpslistan i telefonen och det innebar att när de ropade ut i högtalaren att "varuhuset stänger om fem minuter" så var jag förmodligen inte ens halvfärdig...Hem och stämma av inköpslistan och ge sig iväg till ICA Maxi i Nacka som har öppet till 22 för jag ville bara inte åka och handla i morgon igen! Fick med alltihop till slut, till och med pinjenötter ;-).

Kosten har idag i princip hållts till Fustraprogrammet med avsteg på en banan (på väg till ICA-sväng nr 2...)och sedan ett par tunna skivor rostbiff till kvällskeson och det var grymt gott :-).

Dagens träning - ett riktigt bra pass på gymet trots att jag glömde bandet till pulsklockan hemma (inte riktigt min dag kanske). 2ggr 10 minuter löpning på bandet och mellan löpningen 2ggr 15reps mage, 2ggr 15reps lår och 2ggr 15reps bröst. efter andra löppasset 2ggr 500meter roddmaskin, 2ggr 500 meter stakmaskin och 2ggr 15 reps axlar. Passet tog 50 minuter och jag var riktigt svettig efteråt vilket tyder på en ok puls i alla fall :-). Är lite sugen på att testa 6,2 kilometersrundan i morgon igen...vi får se :-).

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar