Sidor

måndag 24 januari 2011

Toppenhelgen...

...är slut. Har varit riktigt bra med skidåkning på lördagen. Även om man kunde ha önskat mer av spåren så var det skönt att komma ut och få känna att jag kunde hålla det tempo som jag strävar efter. Söndagen var i princip träningsfri om jag bortser från joggingturen med yngsta dottern. Ett uppskattat moment som det säkert blir fler av :). Hade även planeringsträff med vännerna på söder inför Sälenresan som närmar sig. Ska bli riktigt kul. Fjärde resan vi gör tillsammans.

Köpte en otroligt cool grej i går, en Garmin 310XT. En multisportklocka med GPS. Testade maskinen nu på morgonen på min 3 km-runda. Om det var roligt att träna innan så undrar jag hur det kommer att bli nu ;)!

Nu dags att jobba


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar