Sidor

tisdag 25 januari 2011

Itrimträff...

...var fjortonde dag håller mig på banan och jag är så tacksam att jag gick dit i augusti 2010 :). Även om jag utvecklat min träning och känner att jag har fått kläm på kosten så är det nyttigt att bege sig på träffarna. Ett positivt gäng som träffas och utbyter erfarenheter. Idag var temat "Ny livsstil & matvanor".

Möten hela eftermiddagen så jag missade mitt eftermiddagsmål och är bra sugen på middag nu.

Bara sex dagar kvar på januariutmaningen med Fustra. Har varit lite annorlunda kosthållning och den har varit helt ok. Det som gett mig absolut mest är träningsrutinerna som jag hoppas har satt sig ordentligt nu. Men beteendeförändring har ju en tendens att ta tid så jag ska inte "ropa hej" ännu...Jag märker även en stor skillnad på min kropp under januari. Bortsett från att jag är piggare så har kroppen även tonats en hel del vilket var min förhoppning med deltagandet i utmaningen.

Nu hem till mina tjejer :)

Trevlig kväll önskar jag er alla


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar