Sidor

fredag 7 januari 2011

54 minuter...

...tog dagens träningspass och det var superskönt med ett "riktigt" pass jämfört med gårdagens snöskottning som senare kompletterades med två övningar från #PoWorkout...

Känner att jag varit på lite oförtjänt dåligt humör idag. Det försvann dock i samband med träningspasset...kan finnas en risk att träningen är beroendeframkallande på riktigt och det får jag väl jobba med så blir det säkert bra med det :). Hade dock en trivsam stund med mina tjejer på den spolade planen vid skolan. De har utvecklat sin skridskoåkning rejält denna vinter :). Hoppas de är sugna på lite skidåkning i morgon om vi har tur med vädret.

På kostfronten har det gått skapligt idag med en miss av mellanmålet på förmiddagen men annars har jag lyckats följa Fustraprogrammet hela dagen. Känner mig dock lite skum som faktiskt väger det jag stoppar i mig. Kunde aldrig tro att jag skulle vara så extrem men nu är det bara att köra på och se var det landar :).

Dagens träning 2ggr 10min löpbandet, ca 4km totalt. Arm/överkropp 6ggr 15reps, mage/core 6ggr 15reps och ben 6ggr 15reps. Maxpuls på 174 och snittpuls på 125.

I morgon en ny dag med nya utmaningar men närmast dags för kvällskeson ;).

God kväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar